STIRI NOI, STIRI TV, STIRI MOBIL, STIRI VIDEO, STIRI ROMANIA, STIRI MUZICA, STIRI ONLINE, STIRI ONLINE, STIRI VEDETE * * Stiri Info.Net * Inscrie si Promoveaza Gratuit unitatile Turistice din Romania. * Detalii in sectiunea Turism * *

Muzica pentru copii

By Admin on joi, 16 februarie 2012 with 0 comments


Vulpe tu mi ai furat gasca

Vulpe tu mi-ai furat gisca
Da-mi-o inapoi, da-mi-o inapoi.
Ca de nu eu vin cu pusca,
Si cu trei copoi,
Ca de nu eu vin cu pusca,
Si cu 3 copoi.

Lele vulpe fii cuminte
Nu mai tot fura, nu mai tot fura.
Gaste fripte si placinte
Nu-s de dumneata,
Giste fripte si placinte
Nu-s de dumneata.

                               MUZICA PENTRU COPII  -  CANTECE PENTRU COPII

Alunelu, alunelu hai la joc
Să ne fie, să ne fie cu noroc,
Alunelu, alunelu hai la joc
Să ne fie, să ne fie cu noroc,

Cine în horă o să joace,
Mare, mare se va face
Cine n-o juca de fel
Să rămână mititel

Alunelu, alunelu hai la joc
Să ne fie, să ne fie cu noroc,
Alunelu, alunelu hai la joc
Să ne fie, să ne fie cu noroc,

Cine în horă o să joace,
Mare, mare se va face
Cine n-o juca de fel

Publicitate
sursa foto si embed:YouTube,a1.ro,rtv.net,protv.ro

Postari asemanatoare



Category: bebe , cantece , gradinita , Muzica pentru copii , scoala , Societate

COMENTARII

0 comentarii:

Postati un Comentariu